MIMO WYSOKIEJ CENY

Istnieje więc pewna ilość elektrolitu wolnego, która zresztą spełnia bardzo ważne zadanie. Przykładowo w akumulatorze 100 Ah objętość elektrolitu wolnego wynosi 10 cm3i ten nadmiar elektro­litu zabezpiecza elektrody przed bezpośrednim stykaniem się z powietrzem, co jest niezbędne do uzyskania maksymalnej pojemności. Jeżeli pod koniec ładowania ilość elektrolitu znacznie maleje, niedomiar elektrolitu należy uzupełnić przez dolanie wody destylowanej.Akumulatory srebrowo-cynkowe ładuje się napięciem 2,1 V. W ciągu 15 minut można uzyskać naładowanie do stanu 80% pojemności znamionowej.Mimo wysokiej ceny akumulatorów srebrowo-cynkowych, prostota ich budowy, małe wymiary i korzystne wskaźniki elektryczne zapewniają im szerokie możliwości rozwojowe w zastosowaniu do samochodów

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Portal powstał dla wszystkich miłośników motoryzacji pod każdą z postaci. Zamierzam dzielić się tutaj moja wiedza i doświadczeniami o samochodach. Zapraszam do czytania i komentowania.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)